قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

شاید شما بارها از کنار فروشگاه مختلفی عبور کرده باشید و با مشاهده کرکره برقی که در این فروشگاه کار گذاشته شده است و در ورودی فروشگاه‌ها را زینت داده است برخورد کرده باشید و به خود گفته باشید که اگر فروشگاه من از این درهای الکترونیکی در درب ورودی خود را برای پارکینگ خانه خود می‌توانست از قیمت کرکره برقی استفاده کنم و شاید یکی از مهمترین موضوعاتی که با آن درگیر باشد قیمت کرکره برقی می‌باشد. مقاله ما با شما هستیم تا پیرامون کرکره برقی نحوه قیمت‌گذاری آن و کارکرد آن اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهیم شما با خواندن این مقاله که فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد می‌توان اطلاعات جالبی را در خصوص نحوه قیمت‌گذاری کرکره برقی به دست آورید و در صورتی که علاقه مند به خرید کرکره برقی برای درب ورودی مغازه یا پارکینگ منزل خود هستید بتوانید به راحتی خرید خودرو از هر مکانی که علاقه مندید انجام دهید.

نکاتی از کرکره برقی

  • کرکره برقی چیست؟
  • قیمت تیغه کرکره برقی
  • قیمت موتور کرکره برقی
  • استفاده آسان و قیمت کرکره برقی
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

کرکره برقی چیست؟

برقی در حقیقت همان درب کرکره‌ای معمولی می‌باشد که به آن موتوری اضافه شده است که سبب شده است که کرکره از حالت ساده معمولی به حالت الکترونیکی تغییر شکل دهد. کرکره برقی معمولاً از کرکره سنتی دارای سطح بالاتری است و ارتفاع آن اندکی بالاتر می‌باشد اما تغییر محسوس که با کره معمولی دارد این است که با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان آن را بالا یا پایین می‌آورد. با توجه به اینکه پارامترها می‌توان برای استفاده از کرکره برقی از طریق و موتورهای گوناگون استفاده کرد که قیمت نهایی که برای تأثیر به سزایی می‌گذارند قیمت کرکره برقی بسیار وابسته می‌باشد به همین دو فاکتور اصلی یعنی موتور کرکره برقی و تیغه کرکره برقی.

شاخص‌ترین و اصلی‌ترین نوع تیغه کرکره‌ای که در کرکره برقی به کار می‌روند تیغه کرکره آلومینیومی و یا پلی کربنات می‌باشد و معمولاً موتورهای تیوبلار و موتور ساید می‌باشند.

این دو فاکتور اصلی که در بالا نیز به طور ملموس با آنها اشاره شد و برای شما بسته شد در تعیین قیمت کرکره برقی برای شما بسیار مؤثر می‌باشند ولی این بدان معنا نیست که فقط با دانستن قیمت این دو شاخص می‌توان قیمت نهایی کرده و برخی خودتان را تعیین نمایید.

در واقع باید برای این که یک فرمول خاص ریاضی برای تعیین قیمت کرکره برقی وجود ندارد چرا که تیره و موتور کرکره برقی فقط دو عنصر عناصر کرکره برقی را شامل می‌شود و تعداد زیادی از عناصر دیگر در کرکره برقی از جمله شفت کرکره‌ای ریموت رسیور شاسی و شاسی کشی مونتاژ هم و نصب و غیره نیز به آن اضافه می‌گردد. پس اگر این گونه می‌اندیشید که با دانستن قیمت خالص موتور کرکره برقی و تیغه بتوان قیمت نهایی آن را محاسبه کنید کاملاً در اشتباه هستید.

 

 

قیمت تیغه کرکره برقی

اگر هدف شما این است که قیمت تیغه آلومینیوم را بدانید باید بدانید که تیغه آلومینیوم از مواد اولیه استاندارد ۶۰۶۳ ساخت می‌شود. روش مقام سازی و مرحله پاشیدن رنگ‌های پودری توسط کوره رنگ بالاترین استانداردها از متر مربع به تومان آغاز می‌شود. با توجه به نوع تیغه و وزن آن در هر متر مربع با قیمت‌های بسیار گوناگونی را شامل می‌شود. در ادامه با شما پیرامون قیمت نهایی انواع تیغه‌های کرکره برقی بحث خواهیم نمود.

کرکره برقی معمولاً به صورت پلی کربنات شفاف با توجه به انواع لوله که در آن وجود دارد با گردآوری و کیفیت و متولیان که بسته دارد که ساخت کدام کشور باشد قیمت بسیار متنوعی را دارد. با اشاره کرد که تیغه آلومینیوم ساخته شده از ضایعات با پلی کربنات ضعیف از مواد دست دوم آسیایی نیز در بازار موجود می‌باشد که قیمت نازل‌تری را دارد اما باید توجه کرد که این تیغه‌ها دارای خرابی فراوان و نیز لازم است که به طور مداوم از گارانتی و محصولات پس از فروش آنها استفاده شود که بسیاری از این طریق آن اتفاقات مسئولیت پس از فروش می‌باشد.

قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی نیز در قیمت کرکره برقی تأثیر گذار است قیمت نهایی موتور برقی بسیار متنوع می‌باشد. مثلاً موتور تیوبلار اسب مارک های باکیفیت بازار می‌باشد و به رندهای معروف نیز دارای مشابهات تقلبی در بازار وجود دارد. بعضیا در این حیطه این موتورها با مدار صفحه پلیت و بلبرینگ و اندکپ ارائه می‌دهند, برخی دیگر فقط قیمت موتور خام را اعلام نماید.

موتور ساید از به رندهای معتبر با متعلقات کامل هم که اشاره شد که از موتور هم برند گرانترین محسوب می‌شد از این قیمت‌ها برای موتور بدون برق اضطراری می‌باشد و موتورهای دارای برق اضطراری قیمت بالاترین باشند.

استفاده آسان و قیمت کرکره برقی

همانطور که این نام نشان می‌دهد, این نوع حفاظ با الکتریسیته کار می‌کند. در واقع, با ساخت موتور الکتریکی که در آن ساخته می‌شود, می‌توانیم به راحتی آن را با فشار دادن کلید کنترل از راه دور حرکت دهیم, و بر خلاف سایر پوشش‌های متحرک که نیاز به حرکت دارند, این محصول کاملاً ً کاربر پسند است و حتی یک فرد مسن یا یک کودک کوچک‌تر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. این امر ممکن است چندان مهم به نظر نرسد, اما پس از مدتی نصب صفحات آهنی و شیشه‌ای که بیشتر آن‌ها به صورت افقی و مونتاژ حرکت می‌کنند و همچنین زنگ زدن تجهیزات بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. مهم است. معمولاً ً بعد از مدتی برای انتقال دادن سپر و شیشه افقی باید از یک فرد قوی و قوی بخواهیم که در را باز و بسته کند.

جمع بندی و نتیجه گیری

کرکره‌های الکتریکی ارزان (این را در خصوص قیمت کرکره برقی ذکر می‌کنم) لزوماً ً به معنی کرکره‌های آهنی با کیفیت پایین نیست. قیمت کرکره‌های الکتریکی سفید بسیار ارزان‌تر از تیغه‌های رنگی، چوبی و یا طرح‌های شفاف است.

اگر طراحی معماری خوبی داشته باشید، می‌توانیم از یک پنجره کوچک با کیفیت پایین اما ارزان استفاده کنیم.

برای مثال نمای رومی در حال حاضر به طور گسترده در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. پنجره‌های نمای رومی،، می‌تواند کرکره‌های الکتریکی سفید باشد که هم مقرون‌به‌صرفه هستند و هم آهنگی عالی با اندازه اجزای ساختمان دارند.

کرکره‌های الکتریکی همیشه نیازی به تطابق رنگ با ساختمان ندارند. در بسیاری از موارد، تفاوت رنگ کنتراست و زیبایی خاصی را برای کل کار به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، نصب پنجره‌های الکتریکی سفید برای فروشگاه‌ها با فلاسک مختلف و تابلوهای مرکب بسیار عالی است. اگر چه با استفاده از این تیغه، قیمت دریچه‌های برقی ارزان را کاهش می‌دهد، ما کیفیت کار را حفظ کرده‌ایم و به استفاده از تیغه‌های با کیفیت پایین و پایین متوسل نشده‌ایم. امیدوارم در خصوص قیمت کرکره برقی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشم.

شرکت حفاظ رول با تولید کرکره برقی با کیفیت توانسته است قیمت کرکره برقی مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد. در ادامه ما به معرفی کرکره برقی و انواع آن می پردازیم و کاربردهای آن را بیان میکنیم.

تولید کرکره برقی :

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نوآوری ها در همه زمینه ها و نیاز به امنیت اتوماتیک کردن درب ها توجه بسیاری را به خود جلب کرد و افراد زیادی تلاش برای تحقق انجام آن دادند و نتایج بسیار خوبی بدست اوردند.

در زمان قبل از ورود درب های اتوماتیک بسیاری از مغازه داران از کرکره های سنتی برای محافظت محل کار خود استفاده می کردند که دارای وزن زیادی بودند و به مرور زمان و در مجاورت باد و باران رنگ خود را از دست می دادند یا دچار زنگ زدگی می شدند.

استفاده از این درب های کرکره ای توسط دانشمند یونانی به نام هرون مطرح شد و تاریخچه آن به دوران یونان باز می گردد.

در آن زمان ها یک مهندس مکانیک نیز با استفاده از یک بازوی هیدرولیکی ساده درب اتوماتیک لولایی را به درخواست یک معلول جسمی اختراع کرد و استفاده از موتورهای الکترومکانیک در درب اتوماتیک کرکره ای موجب پیشرفت و تبدیل شدن درب اتوماتیک کرکره ای به یک صنعت شد.

مزایای استفاده از کرکره برقی :

در حال حاضر با تولید کرکره برقی بسیاری از این قبیل مشکلات حل شدند. این نوع از کرکره به وسیله موتور و برق کار می کند. کرکره برقی علاوه بر امنیت بالا با فشدن یک دکمه با سرعت مطلوبی پایین و بالا می رود.

نوع جدید کرکره برقی، کرکره اتوماتیک است که عمل بالا و پایین رفتن آن به وسیله موتورهای ویژه کنترل می شود. این کرکره ها از تیغه های مقاوم و مستحکم ساخته می شوند و امنیت و سرعت آن ها در وحله اول قرار دارد.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

کرکره برقی اتوماتیک ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی ان می باشد.

قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا ریموت دار آن معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. به طوری که تیغه کرکره برقی اتوماتیک ارزان قیمت و از آلومینیوم ضایعات می باشد که بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد.

تیغه های این کرکره ها در مقابل گرما و سرما مقاوم هستند و با وارد آمدن ضربه آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

در کرکره های ارزان قیمت از آلومینیوم های ضایعاتی استفاده می شود که تیغه های آن پس از مدتی موجب تولید صدا و در نهایت جدا شدن آن ها از هم می شود در صورتی که تیغه کرکره برقی باید از مواد اولیه درجه یک تهیه شود.

رنگ تیغه کرکره برقی بسیار مهم است و باید قبل از رنگ این تیغه ها کاملا توسط محلول خاصی شستشو و تمیز شوند و رنگ آنها به نحوی باشد که در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم باشد.

با تولید کرکره برقی تمامی ایرادات و مشکلات کرکره های سنتی رفع شد و امنیت بالایی به وجود امد و به این علت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

کرکره برقی که برای منازل استفاده می شود از جنس آلومینیوم می باشد که داخل ان را از فوم پر می کنند تا در برابر صدا عایق شود. این نوع از کرکره برقی به خاطر نوع کاربری استحکام محکم تری داشته و سبک تر نیز می باشد.

کرکره های برقی به خوبی درزگیری شده اند و عایق خوبی در برابر نفوذ صدا و گرد و خاک و نور به انباری و پارکینگ می باشد.

برخلاف کرکره معمولی که پس از مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد طول عمر کرکره برقی زیاد است و کیفیت خود را تا چندین سال از دست نمی دهد و بسیار بادوام است.

مهم ترین تفاوت کرکره برقی با کرکره های قدیمی در سرعت و امنیت و ظاهر آنهاست. سرعت بالا و پایین بردن کرکره های برقی در مقایسه با کرکره های قدیمی بسیار بیشتر است و نیازی به زور بازو نیست و با ریموت به آسانی باز می شوند.

به طور کلی مزایای کرکره برقی به شرح زیر می باشد:
  • استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
  • زیبایی و تنوع
  • عمر طولانی
  • تعمیر آسان
  • قابل استفاده در هر طول و ارتفاعی
  • کاهش آلودگی صوتی
  • مناسب با هر شرایط آب و هوایی

اگر بخواهیم کرکره برقی ها را بر اساس ساختار تقسیم بندی کنیم می توانیم بر اساس نوع موتور و جنس تیغه اینکار را انجام دهیم و این نتیجه را بگیریم که اجزای اصلی یک کرکره برقی که در تعمیرات آن نیز نقش اساسی دارد موتور و تیغه آن است .

تیغه کرکره برقی :

تیغه های کرکره برقی از سه نوع تیغه کرکره برقی دو جداره ، تیغه کرکره برقی گالوانیزه و تیغه کرکره برقی شفاف استفاده شده است.

تیغه کرکره برقی دو جداره نسبت به دو نوع دیگر بیشترین استفاده را در کرکره برقی دارند و استقامت بالایی دارد و همچنین در سایزهای مختلفی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع از تیغه کرکره برقی به روغن کاری نیاز ندارد.

نکاتی در ارتباط با انتخاب تیغه کرکره برقی :

  1. ضخامت گوشته تیغه : اگر تیغه ها گوشت اضافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن درست جا نمی افتند و پس از مدتی کرکره کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره اتوماتیک تیغه ها از هم جدا می شوند.
  2. داشتن پل وسط تیغه ها : پل باعث می شود که هم صدا داخل تیغه ها نیافتد و هم قدرت تیغه ها در برابر ضربات بیشتر شود.
  3. تیغه های تک جداره و دو جداره : اگر دوست دارید که کارتان کامل تر باشد و همچنین طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دوجداره استفاده کنید.
  4. تیغه فوم دار : برای آنکه در هنگام استفاده تیغه ها صدایی ندهند از تیغه های فوم دار استفاده می شود که بیشتر برای پارکینگ های جنوبی کاربرد دارد.
  5. رنگ تیغه ها : رنگ تیغه ها باید از نوع دوره ای باشد که به آن رنگ پودری یا رنگ الکترواستاتیک گفته می شود این رنگ ها به راحتی از روی تیغه بلند نمی شوند در حالی که تیغه های معمولی با کشیدن اشیاء نوک تیز بر رویشان رنگشان بلند می شود.
  6. جنس تیغه ها : جنس این تیغه ها می تواند از آلومینیوم یا گالوانیزه باشد. اگر به دنبال کار با کیفیت هستید از تیغه های آلومینیوم و اگر به دنبال کار ارزون هستید از تیغه های گالوانیزه استفاده کنید.
  7. تیغه های قوس دار و تخت : برای کاهش رول پیچ کرکره معمولا از تیغه های قوس دار استفاده می شود.
کرکره برقی

کرکره برقی

موتور کرکره برقی :

در ابتدا برای برقی کردن کرکره های سنتی از موتور کرکره سانترال استفاده می شد که با روی کار آمدن کرکره برقی موتور کرکره توبلار و موتور کرکره ساید مورد استفاده قرار گرفت.

موتور توبلار در انواع کرکره برقی کاربرد دارد و از پرکاربرد ترین نوع موتور در کرکره برقی است. از مهم ترین ویژگی های این نوع از موتورهای برقی می توان به صدای بسیار کم ، امنیت و کارایی بسیار بالا و نصب آسان اشاره کرد.

قیمت کرکره برقی اتوماتیک معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده ان متفاوت می باشد. این نوع از کرکره های برقی باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود.

دلیل جایگزینی کرکره برقی با درب های فلزی چیست ؟
  1. درب های فلزی که غالبا از نوع ورق و یا فرفورژه می باشند چون هزینه ساخت و اجرای آن بسیار بالاتر از هزینه تیغه کرکره برقی است لذا مشتریان دیگر به جای پرداخت دو هزینه ، روی به خرید کرکره برقی آورده اند.
  2. درهای پارکینگی چه از داخل بازشوند چه از خارج فضای زیادی را اشغال میکنند که با توجه به محدودیت فضا در پارکینگ های امروزی ،کرکره برقی می تواند جایگزین مناسبی نسبت به درب اتوماتیک باشد.
  3. در صورت اصابت خودرو به درب کرکره برقی خساراتی که به درب وارد می شود با تعویض تعداد محدودی تیغه کرکره که آسیب دیده اند خسارتی به دیگر اقلام کرکره وارد نمیشود.
  4. ماندگاری رنگ درب اتوماتیک به دلیل استفاده از رنگ های روغنی در کوتاه مدت از بین می روند اما رنگ کرکره برقی به دلیل استفاده از سیستم رنگ الکترو استاتیک از بین نمی رود و مثل روز اول شفاف و درخشان می باشد.

خصوصیات کرکره برقی :

  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • اشغال فضای کم برای نصب و همچنین نصب سریع و راحت آن
  • نمایی زیبا در هنگام بسته بودن
  • قابل ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف
  • بسیار ایمن و دارای استحکام بالا
  • قابلیت کنترل از راه دور کرکره برقی به صورت هوشمند
  • قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیک و استفاده از انرژی برق به شکل ذخیره
  • محافظ در برابر عوامل جوی ، طوفان های سهمگین ، تابش و بارندگی

مزایای استفاده از کرکره برقی :

  • استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
  • زیبایی و تنوع
  • عمر بالا و طولانی آن
  • تعمیرات اسان
  • مناسب با هر شرایط اب و هوایی
  • قابل استفاده در هر طول و ارتفاعی
  • کاهش آلودگی صوتی
  • طول عمر کرکره برقی زیاد است و کیفیت خود را تا چندین سال از دست نمی دهد.
  • موجود در انواع طرح ها و رنگ ها
قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

علت صدای کرکره برقی و گیر کردن تیغه چیست؟
  • تیغه ها از مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند.
  • صفحه پلیت چپ و راست همخوانی ندارد و تراز نیست.
  • متعلقات و موتور کرکره برقی از جنس نامرغوب می باشد.
  • آهن کشی به صورت اصلی نبوده و به عبارتی ریل ها شاغول نیست.

کرکره های برقی از نظر جنس و نوع کارکرد ، انواع مختلفی دارد و از نوع کارایی به کرکره برقی پنجره و کرکره برقی پارکینگی می توان اشاره کرد.

کرکره برقی شیشه ای حالتی شبیه به شیشه دارد و در برخی از مغازه ها استفاده می شود و قیمت کرکره برقی شیشه ای اندکی متفاوت است.

کرکره های برقی آلومینیومی بیشترین استفاده را دارند و دارای تنوع بسیاری هستند.

کرکره برقی از چند قسمت تشکیل شده است مانند تیغه کرکره برقی ، موتور کرکره برقی ، شفت ، ریل و … . هر کدام از این قطعات خراب شود می توان به راحتی آن را تعمیر و یا تعویض کرد.

نوع موتور ، نوع تیغه و بسیاری از قطعات دیگر کرکره برقی و همچنین طول و ارتفاع آن قیمت کرکره برقی را تعیین می کند.

تفاوت موتورهای توبلار و ساید در چیست؟

  • موتور ساید کرکره برقی بیرون از شفت نصب می شود اما موتور توبلار در داخل شفت قرار میگیرد.
  • قدرت موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبلار بیشتر می باشد.
  • فشار وارده بر موتورهای ساید کمتر بوده و عمر و دوام بیشتری نسبت به موتور توبلار دارد.
  • تعمیر و تعویض موتورهای ساید به دلیل بیرون بودن بسیار راحت تر می باشد.
  • قیمت موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبلار بالاتر می باشد.

شرکت حفاظ رول با سابقه ای ۱۵ ساله در امر اتوماسیون و تولید کرکره برقی و متعلقات آن توانسته است با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت کرکره برقی را به متقاضیان خود ارائه دهد.

شما نیز می توانید برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با کارشناسان فروش شرکت حفاظ رول در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز شما باشند و شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی و  قیمت سایبان برقی به صفحه محصولات حفاظ رول مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 4